Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Hoe meld ik een "ongeldige persoon" correct aan?

De melding "ongeldige persoon" betekent dat een registratie is doorgestuurd naar de RSZ, maar is afgewezen omdat de persoon niet geïdentificeerd kon worden. Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  1. De persoon gebruikt een niet-gekoppelde badge

    • Als de badge in de tijdregistratiemodule aan een gebruiker is gekoppeld, wordt deze gebruiker in de tooltip vermeld.
  2. Fout in het rijksregisternummer of limosanummer

    • Het nummer dat naar de RSZ is doorgestuurd bevat een fout.

Hoe los je dit op?

Optie 1: Opnieuw proberen

  • Als de persoon intussen correct is geconfigureerd, klik met de rechtermuisknop op de registratie en kies "Opnieuw proberen".
  • Lukt dit niet? Dan krijg je automatisch de optie om de persoon handmatig aan te melden door een bestaande gebruiker uit de lijst te kiezen.

Optie 2: Badge koppelen aan een persoon

  1. Klik met de rechtermuisknop op de registratie en kies "Koppel badge met persoon".
  2. In het venster dat verschijnt, wordt het nummer van de gebruikte badge weergegeven.
  3. Selecteer een bestaande persoon uit de keuzelijst en bevestig.

Optie 3: Een nieuwe persoon aanmaken

  • Wil je een nieuwe persoon toevoegen? Klik dan op "Voeg nieuwe persoon toe".
  • Vul de gegevens in en klik op "Opslaan".
  • De nieuwe persoon wordt nu correct geregistreerd en gekoppeld aan de badge.